برندینگ, بسته بندی, تبلیغات

تبادل اقتصادی اسباب بازی با کمپانی Whirli

تبادل اقتصادی اسباب بازی با کمپانی Whirli

تبادل اقتصادی اسباب بازی با کمپانی Whirli توسط فردی با نام نایجل فان (Nigel Phan) به عنوان موسس شرکت  Ragged Edge از استراتژی و نامگذاری، تا هویت بخشی و اجرا برای اولین بار طرح ریزی و پیاده سازی شد.

هدف کمپانی Whirli ایجاد پیشنهادی شگفت انگیز برای والدین می باشد که به جای خرید اسباب بازی روی تبادل آن تمرکز کنند.

شرکت سازنده جعبه های اسباب بازی اشتراکی با نام Whirli، بر این باور است که مسئاه ای که در زمان انتخاب اسباب بازی برای والدین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، نحوه چگونگی استفاده و کارآیی آن در جهت رشد فرزندان خود و ایجاد تغییرات سازنده در آنها می باشد. کمپانی  Whirli با رویکردی که در کار خود دارد، ارزش بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد. همچنین تبادل اسباب بازی به عنوان یک عملکرد اقتصادی برای خانواده دارای اهمیت می باشد.

تبادل اقتصادی اسباب بازی با کمپانی Whirli

Ragged Edge در این باره می گوید: “نبض اصلی این مجموعه در اشتراک گذاری اسباب بازی ها می باشد. کمپانی Whirli از ابتدا با شعار شادی را به اشتراک بگذارید بنیان شده و تمام عناصر این پروژه از نامگذاری تا اجرا بر پایه همین شعار شگل گرفته است”.

Max Ottignon عضو موسس Ragged Edge در ادامه می گوید:” کلمه Whirli از کلمه whirliging اقنباس شده است. از این جهت این نام روی این محصول گذاشته شده است که اسباب بازی های Whirli همیشه در حال گردش و تبادل در جعبه اسباب بازی هستند.

اهداف اصلی این مجموعه تبادل اقتصادی اسباب بازی را به چهار بخش اساسی می توان تقسیم کرد “بگیر، بازی کن، پس بده و دوباره تکرارش کن”. تبادل اقتصادی اسباب بازی با کمپانی Whirli

این چهار هدف که به عنوان شعار اصلی ما قرار گرفت در تمام قسمتهای کار برای رسیدن به نتیجه بهتر استفاده شده است.

برای تکمیل فرآیند تبادل اقتصادی Ragged Edge به تیم Whirli کمک زیادی کرد تا خود را در جهان معرفی کند.

آنها از نحوه بسته بندی و چگونگی کار کردن این مجموعه در طیف وسیعی فیلم ساختند و با خلق آثار دیجیتالی با کمک کمپانی Hex حضور پر شور و هیجانی از خود بجا گذاشت

 

 

 

 

 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *