ریبرندینگ غذای سگ wagg توسط کمپانی ربات با طراحی جدید و شاداب انجام گرفت.
این برند غذای سگ بصورت کاملا محلی بدون داشتن جو رقابتی با دیگر محصولات ، در سوپرمارکت ها به فروش می رسد . اما طی چند وقت گذشته فروش محصولات با افت نسبتا شدیدی مواجه شد . درنتیجه
کمپانی wagg برای شروع دوباره و در دست گرفتن بازار کار می بایست تجدید نظری در رفتار و نوع ارائه محصولات خود ایجاد نماید.
Zoe Harper استراتژیست کمپانی ربات فود در این باره توضیح داد که: با بررسی های انجام شده، متوجه شدیم که صاحبان سگ های خانگی وقتی برای آنها غذاهای ارزان قیمت خریده باشند، معمولا به خاطر خرید خود دچار عذاب وجدان می شوند. همچنین آنها با توجه به تنوع محصولات دچار گنگی در هنگام خرید می شوند. زیرا در هیچ کجا توضیح دقیقی در مورد اینکه آن غذا مناسب چه سگی می باشد وجود ندارد.
حال وقت آن رسیده که به بازار قدیمی غذای سگ یک تکان اساسی بدهیم . این کار را به همراه wagg با یک ایده مهیج و سرگرم کننده آغاز کردیم.
Martin Widdowfield مدیر اجرایی کمپانی ربات در ادامه توضیح داد که: ما در اولین مرحله با انتخاب نام wagg نوسالژی ایجاد کردیم. زیرا این صدا یک نقطه مشترک بین تمام دوستان خزدار ما بود.
دومین قدم، نوع استفاده از عکس سگ روی بسته بندی این محصولات بود. برخلاف بسته بندی ها کلیشه ای این بار ما به جای استفاده از خود سگ از دم آنها استفاده کردیم .
وی در ادامه افزود: ما همواره با یک دید استراتژیک به موقعیت این محصول نگاه کردیم . وجود سگ به عنوان موجودی با وفا در جامعه احساس می شود . دارندگان سگ های خانگی برای این دوستان خزدار خود ارزش زیادی قائل هستند.
البته در خرید غذای سگ ها نیز توجه زیادی به مقرون به صرفه بودن آن می کنند. پس در فضای رقابتی موجود باید با ریبرندینگ این محصول موقعیت جدیدی برای آن خلق نماییم .